Szentendrei séta

2016. március 26., szombat

Szentendre unikum a hazai városok között, hangulata és kisugárzása a mediterrán városokét idézi, igazi hazai ízekkel fűszerezve. Nem véletlenül olyan népszerű a honi és a külföldi látogatók körében egyaránt.

Elég régen jártam már e lakóhelyemtől nem is olyan távoli településen, ami elég általános dolog: a messzi helyekre nagy igyekezettel próbálunk eljutni, elhanyagolva a közeli, arra érdemes látnivalókat. Persze Szentendre azért nem igazán tartozik az elfelejtett helyek közé, hiszen sokszor jártam már ott.

Az elmúlt hétvégén egy kis kirándulást tettünk a városba, amely során természetesen a fényképezőgép sem maradhatott otthon. Persze nem remélhettem igazán átgondolt fotózást e sokszor és sokféleképpen megörökített helyen egy pár órás séta alkalmával, inkább csak az éppen aktuális benyomások rögzítése lehetett a cél. Ezek közé azonban a megunhatatlan városképek éppúgy hozzátartoztak, mint az árusok (akik között meglepetéssel fedezetem fel különböző a nemzetek képviselőit, akikkel korábban nem találkoztam), vagy éppen a sétálgató, pihenő emberek, akik szerencsére mindig lehetőséget kínálnak a fotózásra.

A kirándulás legfőbb különlegességét a KG Singers nevű oslói énekkar jelentette, amely a főtéren tartott egy rögtönzött előadást, amit természetesen nagy örömmel hallgatott az éppen arra járókból verbuválódott lelkes közönség.













Örömezene

                               The Wall                                            Connected People  

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

2009 ·TiSza by TNB