Gödöllő karácsonyi díszben

2014. december 14., vasárnap

Szombaton délután kiruccantam szülővárosomba, Gödöllőre, hogy a főtér ünnepi köntösét kékórás felvételeken megörökítsem. 

Sok hibát elkövettem már fotózásaim során - most is sikerült egyet... Délelőtt egy hirdetéshez készítettem fotókat, és (életemben először) átállítottam a gépet jpg-re (mindig raw-ban fotózom egyébként). Gyorsabb így, gondoltam, nem kell sokat vacakolni a képekkel, egy hirdetéshez ez is elég (néhány sosem használt fotós kiegészítőtől akartam megszabadulni). A fotózás után pedig elfelejtettem visszaállítani a gépet, és így mentem ki Gödöllőre.

Már csak a hazaúton vágott az agyamba a malőr, de már nem volt mit tenni.
Mit tehettem mást, próbáltam a legtöbbet kihozni a jpg-fotókból. Így sikerült.


 









3 megjegyzés:

Cséfalvay Katalin írta...

SZép!

2014. december 16. 11:33
Cséfalvay Katalin írta...

Az utolsó tetszik a legjobban.

2014. december 16. 11:34
TiSza írta...

Köszönöm Katalin. Életkép - néha mélyebbet mutat az ünnepről, mint maga a köntös.

2014. december 16. 12:14

Megjegyzés küldése

 

2009 ·TiSza by TNB