Sümegi anziksz

2010. december 16., csütörtök

Néhány hete Sümegen töltöttünk egy hétvégét, főként pihenéssel. Készítettem néhány fotót is, de nem voltam velük különösebben elégedett. Úgy éreztem, a fáradtság győzött az alkotói invenció fölött, ezért nem is szándékoztam feltenni képeket a blogra. Így visszanézve szerencsére nem tűnnek annyira borzasztónak - igaz, nagyon jónak sem: emléknek megfelelnek. Alig egy éves blogírói időszakom alatt azt tapasztaltam ugyanis, hogy ami itt bemutatásra kerül, az megmarad az emlékezetben, sok más pedig kihullik - néha érdemtelenül. 

Szóval jöjjön egy kis összefoglaló.

Sümeg legfőbb nevezetessége a vár, amely a város közepén-szélén magasodó domb tetején trónol, és - kis túlzással - a város szinte minden pontjáról látható. Ezért aztán nem is véletlen, hogy a legtöbb kép róla szól.





 


És hogy legyenek képek a társaságról is:

5 megjegyzés:

Kozma Erzsébet írta...

5, 12, 13, 14 a kedvenc. Szép emlékképsorozat, jó hogy feltetted, hadd művelődjön aki nem járt még ott.

2010. december 16. 21:25
orbán domonkos írta...

kedvenc az ágyúval a falak ellen.
Az különösen is tetszik!

2010. december 16. 22:38
TiSza írta...

Köszönöm mindkettőtöknek!
Vágyom már egy jó kiadós fotózásra, de amíg az ideje el nem jön, marad a régi képekkel való foglalatoskodás...

2010. december 17. 7:36
Marcsi írta...

Szia Tisza!
Nagyon hangulatos mind! Leginkább a Hotel Kapitány és a Pihenőben a zenészek fotók tetszenek! Grat. Üdv. Marcsi

2010. december 20. 19:03
TiSza írta...

Köszi Marcsi!
Az a jó, hogy mindenkinek más tetszik :-)

2010. december 20. 19:46

Megjegyzés küldése

 

2009 ·TiSza by TNB