...a Ligetben nagyszerű!

2010. február 16., kedd


Előző bejegyzésemben azt állítottam, hogy még sosem fotóztam a Városligetben. Tegnap óta rájöttem, hogy ez nem igaz. Mert igenis fotóztam... Méghozzá nem is olyan régen - egész pontosan tavaly, a Nemzeti Vágta első napján.

Igaz, akkor nem a liget szépségeivel foglalkoztam - nem is nagyon tehettem, mert egyfolytában esett -, sokkal jobban érdekeltek az emberek.





...eső...


Nemzeti Vágta (1)


Nemzeti Vágta (2)


The Show Must Go On


Volt, aki unta már...                                                        és volt aki nem
 


Sárkány az esőben

2 megjegyzés:

Kozma Erzsébet írta...

Ezekre a fotóidra emlékszem, nagyon jók.:-)

2010. február 16. 21:15
TiSza írta...

Igen, volt közülük néhány fönt az FV-n. Először fotóztam ilyen nagy tömegben (azóta sem), és nagyon élveztem.

2010. február 17. 7:44

Megjegyzés küldése

 

2009 ·TiSza by TNB